Laman web gambar kucing comel ini dibina khas untuk memaparkan gambar-gambar kucing yang menarik, comel dan mencuit hati. Sebahagian dari gambar kucing ini adalah gambar kucing saya. Saya sebenarnya adalah peminat kucing dan saya suka membela kucing. Gambar kucing ini dah lama saya simpan dan akhirnya saya buat keputusan untuk masukkan dalam internet untuk dikongsi bersama peminat-peminat kucing dan juga yang suka tengok gambar kucing. Bagilah komen tentang gambar-gambar kucing ini.

Friday, January 25, 2008

Gambar Anak Kucing Cute

gambar anak kucing cute
Cute tak gambar anak kucing saya... hahaha.. sebenarnya ini bukan gambar anak kucing saya. Anak kucing ini cukup cute.. geramnya saya!!!

gambar anak kucing comel
Wow!! lagi comel anak kucing dalam gambar ini... ktik.. ktik .. ktik.. jangan nangis!! Saya pun tak tahu sama ini anak kucing Persian atau anak kucing buldog...

riduculously cute cat
eehhh!! comel.. kalau saya jumpa anak kucing ni di tepi jalan saya mesti bawa balik rumah. Mana nak cari anak kucing cute macam anak kucing dalam gambar ini?

10 comments:

  1. gerammnya tengokkkkkk! kalau dapat musti gigit idung dia

    ReplyDelete
  2. salam kenal

    saya cat lovers juga dari indonesia

    ReplyDelete
  3. slm to all muslim...
    all cat are very cute...
    thanks to our God...

    ReplyDelete
  4. awat comelll sgt tuuuu....

    ReplyDelete
  5. Anak kucing saya yang cute dah mati dimakan anjing.....jahat sungguh anjing itu....

    ReplyDelete
  6. Kalau ada senapang patah dah lama akak tembak anjing kuang ajo tu...kosannyo whiskas tu akak sedekah kat Oren, kucing jiran akak....

    ReplyDelete
  7. cutenye kucen2 niy grm tol!!!! rse nk plok2 jew kucen nih...giy bwk tdo....

    ReplyDelete
  8. cute bgt....salm knal wat cat lover's

    ReplyDelete

No SPAM Please... SPAM comments will be deleted upon review

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Blog Kegemaranku