Laman web gambar kucing comel ini dibina khas untuk memaparkan gambar-gambar kucing yang menarik, comel dan mencuit hati. Sebahagian dari gambar kucing ini adalah gambar kucing saya. Saya sebenarnya adalah peminat kucing dan saya suka membela kucing. Gambar kucing ini dah lama saya simpan dan akhirnya saya buat keputusan untuk masukkan dalam internet untuk dikongsi bersama peminat-peminat kucing dan juga yang suka tengok gambar kucing. Bagilah komen tentang gambar-gambar kucing ini.

Saturday, June 6, 2009

Kucing Terbiar

gambar kucing terbiar

kucing terbiar.. kesianya

Ini kucing siapa ni? Dibiarkan terbiar macam ni...!!! Kucing ini pada awalnya memang bertuan tetapi dah dibuang oleh tuannya kot? Maka jadilah kucing terbiar tanpa tuan. Kesiannya.... Gambar ni saya ambik ketika makan di sebuah restoran di Bandar Baru Bangi, Selangor

13 comments:

  1. SIAN btl kat kucing yg terbiar kan? family sy mmbela lbh kurang 8 ekor kucing di rumah
    ingat nak je bukak kedai kucing tp x nak jual.. sbb bukan semua manusia ni baik, kan?

    ReplyDelete
  2. btul tue snowhite..time cantik org suka..teringat kucing aku dulu..aku kutip kat tepi jln..time tue hujan x gamak lak nak biarkan..so aku bwk balik..aku jaga betul bagi mkn ikan rebus..dah cantik gemuk..org curi lak..jiran aku nmpk ..aduyai...

    ReplyDelete
  3. kesiannye..kalo sy bwk blik umah jee..xmenyusahkn pn..bk paha yg nk d cari...binatang pn nk hidup mcm mnsia jg..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. btl e2,kalau saya kaya raya,saya akan kutip semua kucing kat malaysia ni,doakn sy kaya and dpt jga semua kucing kt malaysia,amin...

    ReplyDelete
  6. sy pun....kesiannya kat kucing2 yg terbiar tu..ada sy amik 1 ekor, sebab dh nak kena langgar kereta, duk 7 bln di apartment KL terkurung..jd bila hantar kampung..asyik jln jauh2 jer..cyan dia..takut dia hilang or kena serang ngan kucing jahat,ingat nk bawak smula ke KL, any idea?

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Saya ada 8 ekor anak kucing (2bln+)..nk buang tak sampai hati..
    nak bg kwn ramai yg dah ada kucing..so any idea or ada sapa2 nk adopt???

    ReplyDelete
  9. dulu semasa saya mngisi myk d stsen myk ptronas,, sya trlpa ttup pntu kreta,, slps mmbyr hrga myk dn ingn mngsi myk,, tba2 sekor kcing brada dlm kreta sy,, kcing 2 sgt truk keadaan nya,, llu sy mngmbil kptsn ingn mmbwa plg,, sy mmbri nya mkn,, dn mngmbl kptsn utk mmbla nye,, kcing 2 sy bri nme kamala,, skrg kamala sda ada 6 ekor ank,, dn mngu mse utk mlhirkn ank kli ke-3

    ReplyDelete
  10. sekarang kucing saya bertambah dari 1jadi 3 beranak lagi jadi 7 anak dia beranak jadi 12 saya tabah dan cekal
    membelanya walaupun kos makannya tinggi saya tak sampai hati nak membuangnya arwah nenek saya ada berkata pada saya waktu saya kecil kucing ini ada doanya pada tuhan yang
    dia mahu tuannya murah rezeki selalu supaya dia mahu makan yang sedap dan
    tidur ditempat yang selesa saya percaya apa yang dikatanya itu adalah benar kerana rezeki saya selalu murah apabila kita membela kucing

    ReplyDelete
  11. comel betul gambar kucing kucing ni. buat la lagi

    ReplyDelete
  12. dulu kucing-kucing ada 22 ekor sekarang ada 5 ekor sahaja. yang lain mati sebab kerajunan

    ReplyDelete

No SPAM Please... SPAM comments will be deleted upon review

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Blog Kegemaranku