Laman web gambar kucing comel ini dibina khas untuk memaparkan gambar-gambar kucing yang menarik, comel dan mencuit hati. Sebahagian dari gambar kucing ini adalah gambar kucing saya. Saya sebenarnya adalah peminat kucing dan saya suka membela kucing. Gambar kucing ini dah lama saya simpan dan akhirnya saya buat keputusan untuk masukkan dalam internet untuk dikongsi bersama peminat-peminat kucing dan juga yang suka tengok gambar kucing. Bagilah komen tentang gambar-gambar kucing ini.

Friday, June 13, 2008

Anak Kucing Cantik

comel keseorangan
Keseorangan.. Emak di mana?

anak kucing manja
Si tembamb tengah beraksi...

manja dan cute
Si manja bermain di atas rumput

9 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. semuanye comel-comel belaka!cute gila!ha..ha...ha...he..he..!

    ReplyDelete
  3. SKE TGOK GMBAR2 KUCING NI............

    ReplyDelete
  4. SAYA ADA SEEKOR KUCING YANG CANTIK.MALANGNYA IA TELAH MENGHADAP ILLAHI PADA 01 NOVEMBER 2011 DI LUAR RUMAH PADA PETANG ITU

    ReplyDelete
  5. comel nye anak kucing tu...teringat masa dulu kat kg saya banyak bela kucing tapi skang in law tak bagi bela...sedih sangat2...coz keletah kucing banyak buat saya tersenyum...kadang2 suami sampai merajuk coz saya lebih sayang kucing dari dia...hehehe...rasa2 nak bela kucing lg...

    ReplyDelete
  6. kucing siam saye yg kami sekeluarga bela dari kecik dah hilang... sedih sungguh... rasa sunyi sangat kat rumah bila dia dah tak ada... sungguh2 sunyi.. mak yg bela dia dari awal bulan puasa sebab kucing tu di tinggalkan ibunya...
    kucing tu sangat cantik warna perang (oren) dan sangat sangat sangat sangat manjaa... huhuhuhu... sedihnya sue-sue dah tak ada... tak tau dah pergi ke mana... :((

    ReplyDelete

No SPAM Please... SPAM comments will be deleted upon review

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Kegemaranku