Laman web gambar kucing comel ini dibina khas untuk memaparkan gambar-gambar kucing yang menarik, comel dan mencuit hati. Sebahagian dari gambar kucing ini adalah gambar kucing saya. Saya sebenarnya adalah peminat kucing dan saya suka membela kucing. Gambar kucing ini dah lama saya simpan dan akhirnya saya buat keputusan untuk masukkan dalam internet untuk dikongsi bersama peminat-peminat kucing dan juga yang suka tengok gambar kucing. Bagilah komen tentang gambar-gambar kucing ini.

Tuesday, July 3, 2007

Kucing - Gambar Kucing

gambar kucing yang cukup anggun
.. cukup angun, kucing ni boleh jadi model

gambar anak kucing
yang nipun nak jadi model juga...

gambar kucing terperanjat
... jangan jeling macam tu

gambar anak kucing tidur
tidurkah miow...?

comelny gambar kucing ni..
Comelnya anak kucing dalam gambar ini... meow!!!

gambar kucing gatal perut
gatal perut nampak...

gambar kucing hitam
kucing ni nampak garang sangat... relax brother!!!

gambar anak kucing gatal kaki
hait!! gatal lagi, ada kutu kot

5 comments:

  1. salams..kucing baka ni mmg suke and pandai posinggg...tapi kucing sy tu dah arwah..dia sgt cerdikkk

    ReplyDelete
  2. comel nyer, tp comel lg kucing sia..muahahaha

    ReplyDelete
  3. saya mmg minat giler kat kucing..saya tak kisah kucing jenis apa..saya paling syang kucing kesayangan saya pak raning..tapi dia dah jadi arwah..impian saya kalau saya dan begaji nanti,,saya nak bina sebuah rumah menempatkan kucing2 terbiar..harap2 harapan saya menjadi kenyataan..doakan saya yerr..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Comel kucing campur 3 kaler ni..mak aku mmg minat kucing2 mcm ni...kat umah ade 13 ekor...

    ReplyDelete

No SPAM Please... SPAM comments will be deleted upon review

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Blog Kegemaranku