Laman web gambar kucing comel ini dibina khas untuk memaparkan gambar-gambar kucing yang menarik, comel dan mencuit hati. Sebahagian dari gambar kucing ini adalah gambar kucing saya. Saya sebenarnya adalah peminat kucing dan saya suka membela kucing. Gambar kucing ini dah lama saya simpan dan akhirnya saya buat keputusan untuk masukkan dalam internet untuk dikongsi bersama peminat-peminat kucing dan juga yang suka tengok gambar kucing. Bagilah komen tentang gambar-gambar kucing ini.

Friday, March 18, 2011

Gambar Kucing Minum Kopi Susu

Ini gambar kucing anak buah kawe, ketika kawe tengah lepak tengok TV tetiba pula mat ni datang dan minum kopi susu kawe... Sempat gak tangkap gambar aksi kucing yang nak minum kopi susu. Mungkin mat ni tengah dahaga kot. Kucing ni tak ada nama dan kegemaran utama adalah bertandang ke rumah jiran terutamanya ketika waktu petang...

gambar kucing nak minum
Sedapnya bau kopi susu ni...! Terasa dahagalah pula, nak minum sikit...!


gambar kopi susu
Boleh muatkah kepala aku ni...?


gambar kucing minum kopi susu
Sedapnya... Nak lagi...

8 comments:

  1. amboii... sedapnya minum susu... nak sikit boley?? hehehe...

    ReplyDelete
  2. kami membekalkan kucingparsi dgn harga 100rm,,hubungi kami : 012-4502380 dan 012-2025278 dengan segera

    ReplyDelete
  3. kami membekalkan kucingparsi dgn harga 100rm,,hubungi kami :marwan 012-4502380 dan hazwan : 012-2025278 dengan segera

    ReplyDelete
  4. Very nice funny blog with many beauty pics about nice kitty, I like kitty too, please being follower to my blog at www.dailysone.blogspot.com, thank's before..

    ReplyDelete
  5. kucibg saya suka makan kobis ..tp yg sedihnye tahun lepas dia pergi meninggalkan saya..dia mati kena langgar dek moto :(

    ReplyDelete
  6. saya pun suka tengok gambar kucing...macam terapi je kan...ada bela gak kucing..namanya buni...jengah la blog saya jengah buni..hehehe

    ReplyDelete

No SPAM Please... SPAM comments will be deleted upon review

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Blog Kegemaranku