Laman web gambar kucing comel ini dibina khas untuk memaparkan gambar-gambar kucing yang menarik, comel dan mencuit hati. Sebahagian dari gambar kucing ini adalah gambar kucing saya. Saya sebenarnya adalah peminat kucing dan saya suka membela kucing. Gambar kucing ini dah lama saya simpan dan akhirnya saya buat keputusan untuk masukkan dalam internet untuk dikongsi bersama peminat-peminat kucing dan juga yang suka tengok gambar kucing. Bagilah komen tentang gambar-gambar kucing ini.

Wednesday, October 6, 2010

Gambar Anak Kucing Tidur Mati

gambar anak kucing tidur mati

Anak kucing mati...????

anak kucing ysng sedang tidur mati

Atau sedang tidur mati...??? Bila ketiak anak kucing ni di geletik, langsung tak nak bergerak...

gambar anak kucing hidup

Laaaa... anak kucing ni masih hidup lagi!!!! Suspen beb!!! Anak kucing ni rupanya tidur mati.

Menyaksikan anak kucing yang mati bukan perkara asing lagi bagi sya... Kali terakhir melihat anak kucing mati adalah pada waktu tengah malam penghujung bulan Sept'2010 yang lalu. Anak kucing jiran berwarna hitam, mati digigit oleh tiga ekor anjing... Tak sempat tolong... terlambat hampir 2 minit.

Bila lihat anak kucing yang sedang tidur mati ni saya teringat anak kucing hitam tu... Kesihan melihatnya, tapi apa nak buat sya hanya mampu berlari dari tingkat atas untuk turun ke bawah, bila sampai di ruang tamu di tingkat bawah... berlari mendapatkan kunci pintu... dan seterusnya berlari mendapatkan anak kucing yang tengah mengelupur... bahagian dada koyak rabak digigit anjing sehingga menampakkan jantung... ketika mendapatkan anak kucing tu, sya masih nampak dengan jelas jantung anak kucing tu berdenyut untuk beberapa saat sebelum mati... Pada ketika itu, terdetik di hati sya untuk kerjakan anjing-anjing tu tapi mereka dah melarikan diri... Sya sempat tolong kebumikan... Hanya itu yang mampu sya buat.

7 comments:

  1. 1). Laa, selekehnya warna anak kucing tu... Macam jatuh dalam koleh berisi Milo... Lepas tu kering dan warnanya lekat... Tapi masih tetap comel. Hahaha!

    2). Kesian anak kucing yang mati tu ye... Tapi takpa la. Binatang berbunuh sesama binatang dah memang lumrah dia sejak berjuta-juta tahun dulu.

    Sekurang-kurangnya, kucing tu mati. Lebih baik daripada dia hidup dalam kecacatan dan kesengsaraan...

    Yang menjijikkan ialah bila manusia membunuh binatang bukan kerana nak makan, tapi kerana hiburan. Itu yang tak boleh dibiarkan...

    Bye!

    - AZLAN.

    ReplyDelete
  2. sedih kalau tengok kucing mati..kebanyakannya kena langgar kat jalan. pernah sekali tengok kucing menggelupur sebab tercekik apa entah..dah bagi air tapi tak bhasil juga..last2 mati..herm..

    ReplyDelete
  3. tak de gambar baru ke? hehee...

    ReplyDelete
  4. saya suka tengok kucing tido... memang comel sgt... saya slalu kaco kucing saya ngah tido pasal geram tengok dia berlingkar... soooo cute... saya pelok pelok gomol gomol dia... geram sgt! hahaha...

    ReplyDelete
  5. bicara soal kucing, tak ada habisnya... imut dan lucu..
    salam kenal..

    ReplyDelete
  6. kcing sy tido tkangkang... ngalahkn org tdo... hahaha

    Jom kongsi kisah kucing anda

    ReplyDelete
  7. Sayaya suka kucing. Kucing saya pandai main sorok-sorok dengan saya. Saya rasa gembira dan ceria bila dapat bermain-main dengan kucing saya. Emmmm comelnya kucing ni. meow meow.....

    ReplyDelete

No SPAM Please... SPAM comments will be deleted upon review

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Blog Kegemaranku