Laman web gambar kucing comel ini dibina khas untuk memaparkan gambar-gambar kucing yang menarik, comel dan mencuit hati. Sebahagian dari gambar kucing ini adalah gambar kucing saya. Saya sebenarnya adalah peminat kucing dan saya suka membela kucing. Gambar kucing ini dah lama saya simpan dan akhirnya saya buat keputusan untuk masukkan dalam internet untuk dikongsi bersama peminat-peminat kucing dan juga yang suka tengok gambar kucing. Bagilah komen tentang gambar-gambar kucing ini.

Saturday, January 19, 2008

Gambar Kucing Taiko


cat
Kalau anda nak tahu ini adalah gambar kucing yang paling samseng yang pernah saya lihat. Kucing ni comel tapi pandai pula merokok... kucing ni mungkin pandai pujuk tuannya untuk minta sebatang rokok. Hai gambar kucing merokokpun ada

1 comment:

  1. patutla tak gemuk-gemuk. muka pun panjang semacam je, kalau bagi air daun ketum pun rasanya dia minum ne, cuba tengok mata dia, mata itam besar semacam je kan

    ReplyDelete

No SPAM Please... SPAM comments will be deleted upon review

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Blog Kegemaranku