Laman web gambar kucing comel ini dibina khas untuk memaparkan gambar-gambar kucing yang menarik, comel dan mencuit hati. Sebahagian dari gambar kucing ini adalah gambar kucing saya. Saya sebenarnya adalah peminat kucing dan saya suka membela kucing. Gambar kucing ini dah lama saya simpan dan akhirnya saya buat keputusan untuk masukkan dalam internet untuk dikongsi bersama peminat-peminat kucing dan juga yang suka tengok gambar kucing. Bagilah komen tentang gambar-gambar kucing ini.

Wednesday, June 24, 2009

Saya Kucing Malaysia

saya ni kucing malaysia yang hensom

saya kucing malaysia

saya lahir di batu 9, cheras, kuala lumpur, malaysia

Hai! Selamat berkenalan... Saya kucing Malaysia, saya dilahirkan di Batu 9 Cheras, nama timangan saya Kumbang... ehmm! cantik nama tu kan?

2 comments:

  1. hai,kucing memang cute,kalau nak marah pun tak jadi...meowww

    ReplyDelete
  2. kucing memang cute ,kalau nak marah kan meow pun tak sampai hati..

    ReplyDelete

No SPAM Please... SPAM comments will be deleted upon review

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

Blog Kegemaranku